No icon

Як знайти улюблене заняття, з допомогою якого можна заробляти гроші

Ви читаєте статті про те, як інші починають бізнес по хобі, і, звичайно ж, це надихає на старт власної справи. У вас є купа ідей і ... ніяких результатів.

Мереживна білизна, солодощі, сумки ... Ви думаєте: «Клас! Мені теж подобаються красиві пальта. Може створити свій бренд? »А трохи пізніше, після чергової історії:« Я адже також обожнюю подорожі. Може ...? »

Всього мить, і ви дізнаєтеся дві простих техніки, як правильно вибрати нішу для бізнесу.

4 СФЕРИ, ДЕ ЛЮДИ ГОТОВІ КУПУВАТИ У ВАС ВЖЕ ЗАРАЗ

Можливо, ви вже були на якомусь з подій Genius Мarketing і чули про ці меганіші:

1. Здоров'я;

2. Бізнес, кар'єра, гроші;

3. Відносини (між чоловіком і жінкою, батьками і дітьми і т.п.);

4. Особистісний і духовний розвиток.

Ще одна велика ніша, яка не згадана у цьому списку - їжа і одяг. Це сфери, де вже є величезний попит. Вам тільки потрібно запропонувати свій продукт або послугу.

Важливо розуміти, що люди приймають рішення виходячи з 2-х чинників: є якась проблема або бажання. Який з цих факторів сильніше? Звичайно, проблема.

ДЕТЕКТОР НІШІ: 3 ПИТАННЯ, ЩО ВАМ ВАРТО ПОСТАВИТИ СЕБЕ

Це дуже проста, але дієва техніка. Вам буде потрібно аркуш паперу, ручка або олівець і всього 5 хвилин. Можете зробити це прямо зараз.

Розділіть лист на 3 вертикальні колонки. У кожній з них напишіть відповіді на питання:

1. Що ви любите? Чим вам подобається займатися?

Наприклад, ви любите грати на фортепіано, займатися дітьми, дресирувати собак. Або вам подобаються велосипеди.

2. Чому б ви ще хотіли навчитися? Які навички розвинути?

Наприклад, вивчити китайську мову, навчитися грати на скрипці або спілкуватися з чоловіком так, щоб отримувати бажане.

3. Чим би ви займалися, якби гроші і час не мали для вас значення (тобто у вас все є)?

Уявіть, що ви захотіли яхту, і вона у вас з'явилася. Захотіли ще щось - і це у вас є. Чим би ви займалися в таких обставинах. Подумайте добре. Це важливо.

Наступний крок - знайдіть пункти, які перегукуються, як-то схожі. Не обов'язково вони повинні бути у всіх 3-х пунктах. Можливо, це будуть перша і третя або друга і третя колонки. Які з цих занять вам хотілося б розвивати?

Зрозуміло, що відразу відчути насправді вашу нішу для бізнесу не так-то просто.

ТЕХНІКА «30-5-1»

Вона допомагає визначити не просто те, що подобається, а й те, що є найбільшим попитом серед споживачів.

Що потрібно робити:

1. Випишіть 30 тем, якими ви можете або хотіли б займатися. Можна взяти список, який ви вже написали, і розширити його.

2. Далі - зайдіть на https://wordstat.yandex.ua .У рядок пошуку введіть запит по вашій темі. Наприклад, «консультація психолога». Ви побачите конкретну цифру потенційних клієнтів.

3. Виберіть 5 тем, попит на які вище за все.

4. З п'яти найбільш затребуваних залиште 1 тему, яка вам більше душі.

Це має бути те, що вас по-справжньому запалює зсередини, заради чого ви готові працювати навіть безкоштовно. Потім знайдіть свою вузьку спеціалізацію.

Наприклад, ви любите шарфики. Ви можете їх почати виробляти самі (знайти людей, які почнуть шити їх по вашому дизайну).

Можете вийти безпосередньо на виробників і просто продавати. Або можете почати вчити стилю: як правильно носити шарфики.

Навіть в більш вузькій ніші варіантів багато. Вибирайте те, що подобається саме вам!

Джерело: журнал «Хочу»

Comment